Ispanaklı Kömbe Tarifi

Ispanaklı KÖMBE

(Tam ölçülü )

Yemek Tarifleri, Etli Yemek Tarifleri,Tatlı Tarifleri,Hamurişi Tarifler ve Daha Fazlası

  • 5 su bardağı un
  • 1,5 su bardağı ılık su 
  • Tuz 

İç harcı İÇİN; 

  • 1 bağ ıspanak 
  • 1 kase lor 
  • 5 adet orta boy soğan
  • 1 tatlı kaşığı biber salçası 
  • Zeytinyağı 
  • Tuz 
öncelikle ıspanağı yıkayıp kuruladım . Sıvı yağda doğanı soteledim . Salçayı da ekleyip ocağı kapattım. Ispanağı ve loru ekleyip soğanın ısısında iyice karıştırdım. .

Hamuru yoğurup dinlendirdim . 9 eşit parçaya böldüm bezeleri. Servis tabağı büyüklüğünde yapıp 3’er katlı toplam 3 hamur elde ettim .

İlk hamuru açıp yağlanmış tepsiye yaydım. İç harcın yarısını yaydırdım . 2. Hamuru açtım ve tekrar harç koydum .

Son hamuru açtım ve tepsiye aldım. Üzerine zeytinyağı ve yoğurt karışımından sürüp dilimledim . 200 derece fırında kızarana kadar pişirdim .


TARİFİMİN VİDEOSU

1

2


Yorum Gönder

0 Yorumlar