Ispanaklı Tepsi Böreği Tarifi

En çıtırından bi ISPANAKLI TEPSİ BÖREĞİ tarifi yazalım😇

Yemek Tarifleri, Etli Yemek Tarifleri,Tatlı Tarifleri,Hamurişi Tarifler ve Daha Fazlası
Hamuru için; 
5 su bardağı un 
2 su bardağı ılık su
1 tatlı kaşığı tuz .
1 bağ ıspanak 
4 adet soğan 
1 yemek kaşığı biber salçası 
1 çay bardağı sıvıyağ 
Tuz .
Üzerine ;
2 yemek kaşığı yoğurt 
1 çay bardağı zeytinyağı
.
Hamuru yoğurup 9 bezeye ayırdım .
Soğanı küp doğrayıp tuz ekledim zeytinyağında 2-3 dk kavurdum. Salçayı ekleyip 1 dk tekrar kavurdum ve ocağı kapattım. Önceden yıkayıp doğradığım ıspanakları soğanın sıcağında karıştırdım. .
Hamurları servis tabağı büyüklüğünde açtım. Aralarına zeytinyağı sürerek 3’er katlı 3 tane hamur elde ettim .
İlk 3’lüyü açıp tabana serdim harcın yarısını döktüm. Sonra 2. Hamuru açtım ve tekrar harç koydum . En son hamuru açıp tepsiye serdim. Üzerine yağ yoğurt karışımından sürüp dilimledim. 200 derecede kızarqna kadar pişirdim .

TARİFİM VİDEOSU

Yorum Gönder

2 Yorumlar

Lütfen küfür,argo ve reklam içermeyen yorumlar yapınız :)